eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoCo sie dzieje, gdy sprzedajacy nie wyprowadzi sie z mieszkania? › Re: Co sie dzieje, gdy sprzedajacy nie wyprowadzi sie z mieszkania?
    From: witek <w...@g...pl.invalid>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Co sie dzieje, gdy sprzedajacy nie wyprowadzi sie z mieszkania?
    Date: Thu, 03 Nov 2011 19:07:26 -0500

    On 11/3/2011 9:14 AM, p 47 wrote:

    > wiadomości news:Pine.WNT.4.64.1111020947110.816@quad...

    > No i własnie celem moich postów było wskazanie tego, że muszą byc
    > spełnione , często niełatwe do siągniecia, warunki, aby powiodło sie
    > oszustwo przy sprzedazy mieszkania i że takie oszustwo zwykle
    > kwalifikuje się do scigania z KK i to z oskarżenia publicznego, a przy
    > uznaniu za oszustwo korzysć (np z racji posiadania) jaką z takiej
    > sprzedaży osiągnął sprzedawca nie podlega ochronie prawnej.
    > A że na tym świecie jedyną pewną rzeczą jest jedynie to, ze umrzemy i ze
> [...]
    w zasadzie dla oszusta to bułka z masłem. ma to juz przecwiczone.

    jedynej rzeczy, ktorej nie jestes do konca pewnien, to czy trafiles na
    oszusta czy nie.
    A przy takich sumach zalecana ostrożność powinna być co najmniej
    paranoiczna.
    No chyba, że stanowi to ułamek towjego majątku. Wowczas możesz to olać.