eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoCo sie dzieje, gdy sprzedajacy nie wyprowadzi sie z mieszkania? › Re: Co sie dzieje, gdy sprzedajacy nie wyprowadzi sie z mieszkania?
  • Data: 2011-11-03 14:14:27
    Temat: Re: Co sie dzieje, gdy sprzedajacy nie wyprowadzi sie z mieszkania?
    Od: "p 47" <k...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Zgodę się, zgodzę.
    > Jasne, że prawdopodobieństwo niektórych zdarzeń jest małe.

    No i własnie celem moich postów było wskazanie tego, że muszą byc spełnione
    , często niełatwe do siągniecia, warunki, aby powiodło sie oszustwo przy
    sprzedazy mieszkania i że takie oszustwo zwykle kwalifikuje się do scigania
    z KK i to z oskarżenia publicznego, a przy uznaniu za oszustwo korzysć (np z
    racji posiadania) jaką z takiej sprzedaży osiągnął sprzedawca nie podlega
    ochronie prawnej.
    A że na tym świecie jedyną pewną rzeczą jest jedynie to, ze umrzemy i ze
    zdarzają się przestepcy i oszuści to kazdy rozsadny człowiek wiedziec
    powinien i zachowywać winien ODPOWIEDNIĄ czujność. Ale tylko "odpowiednią",
    a nie paranoiczną, do której mogły skłaniać pierwotne wpisy niektórych
    kolegów, z których moznaby odnieść wrazenie, że oszustwo przy sprzedazy
    mieszkania to "bułka z masłem" i do tego całkowicie bezkarna i bez
    konsekwencji dla oszusta...