eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoCo sie dzieje, gdy sprzedajacy nie wyprowadzi sie z mieszkania? › Re: Co sie dzieje, gdy sprzedajacy nie wyprowadzi sie z mieszkania?
    From: "p 47" <k...@w...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Co sie dzieje, gdy sprzedajacy nie wyprowadzi sie z mieszkania?
    Date: Sun, 30 Oct 2011 17:47:58 +0100

    news:j8ju5g$6mc$1@inews.gazeta.pl...

    > ale co ci to da?

    Daje mi to właścwy pogląd nt prawdopodobnieństwa zaistnienia opisywanych
    przez ciebie sytuacji, albowiem MZ szansa na to, ze ktoś będzie próbować
    takich sztuczek w celu wyłudzenia załaty za mieszkanie mając w perspektywie
    odsiadkę jest znakomicie mniejsza niz wówczas, gdy miałoby to pozostac
    bezkarne tym bardziej, ze status mieszkania...patrz dalej

    > to, ze ktos zostanie skazany karnie nie zmieni statusu mieszkania.

    Status mieszkania istotnie nie ulegnie zmianie tj niezmiennie pozostanie on
    własnością nabywcy;-)
    Natomiast ewentualne jego chwilowe posiadanie przez oszusta (albo w wyniku
    oszustwa) MZ nie moze być "normalnie "chronione prawem albowiem zgodnie z
    przepisami prawa korzyść osiągnięta w wyniku przestępstwa nie jest prawem
    chroniono,- wszak jesli ktoś ci ukradnie zegarek i za czyn ten zostanie
    skazany to nie może powoływac się na swoje prawa posiadacza gdy nakazuje się
    mu zwrócić ten zegarek jego włascicielowi!