  • Data: 2011-06-22 08:18:42
    Temat: Re: Co robić po nieprzyjęciu mandatu?
    Od: Sebastian Kaliszewski <s...@r...this.informa.and.that.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Tomasz Pyra wrote:

    > No tylko właśnie się zastanawiam, czy może strażnik wie w tej kwestii
    > coś czego ja nie wiem - że gdzieś jakiś absurd został przyklepany ustawą
    > czy czymś i w świetle prawa okaże się że dokładność nie jest istotna, bo
    > np. jest zgodna z rozporządzeniem czy coś.
    >

    > Bo zastanawia mnie jedna rzecz - rozporządzenie i dane techniczne
    > producentów prawie wszystkich urządzeń pomiarowych (i ręcznych i
    > automatycznych) podaje tolerancje +-3km/h do 100km/h i 3% powyżej 100km/h.

    Ale też zwykle "rachunek" przysyłają za prędkość skorygowaną o te 3km/h w dół.
    JAk dostałem obrazek od straży z mojego miasta to tam wszystko było -- aktualny
    wynik pomiaru (z precyzcją 0.1km/h), wyszczególnienie korekty (-3km/h) i
    prędkość za którą przysyłają "rachunek".

    Sorawdź zatem, czy przysłana prędkość nie jest od razu skorygowana. Bo wtedy
    cały argument o 62/60 vs +/-3 bierze w łeb. Na szczęście pozostają inne.

    \SK