    From: "problem" <p...@o...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Co robic kiedy prokurator broni oszusta
    Date: Sun, 27 Nov 2011 02:49:31 +0100

    [...]
    > I co? słowo przeciw słowu..

    Wiesz u mnie była sytuacja inna.
    Przelałem pieniądze pomimo, że uważałem że się nie należały.
    Problem w tym, że Wykonawca zaszantażował mnie i moją rodzinę tym, że jak
    nie zapłace z gory do konca to prac budowlano - remontowych nie wykona.
    Nie chcialiśmy płacić ale jak siedzisz na walizkach i od kaprysu wykonawcy
    zalezy czy będziesz siedział dalej czy nie to punkt widzenia nie jest tak
    klarowny.

    Zgłosiłem przestępstwo na policji jeszcze przed zapłatą ostatecznej transzy.
    Wykonawca zeznał, że jak pieniądze zgóry do końca dostanie to prace wykona.
    Dostał i nie wykonał.

    O ile przed wpłata pieniedzy (tej ostatniej części) cos wykonywał i tu
    trudno znaleź przesłankę zamiaru o tyle uważam, że
    w chwili zejścia z budowy i zażadaniem kasy w przód za dokończenie prac
    zamiar oszukania już powziął co udowodnił nie przystępując do robót po
    otrzymaniu pieniędzy tylko pisząc mase absurdalnych donosów po to by nas
    zaszczuć abyśmy się odczepili.
    Czy to nie wypelnia przesłanek oszustwa?

    Teraz gość się broni że skoro zapłaciłem to przecież mu się należało.
    A wcześniej mówił zapłać to dokończę.
    Fajne nie?

    Co ciekawe przeprowadziłem analizę kosztorysów ofertowych bo oczywiście
    powykonawczych nie dstałem a faktury wystawiał na podstawie ofertowych i
    okazało się ze wział 300000 a z kosdztorysow powykonawczych zleconych dwum
    niezaleznym koosztorysantom wychodzi ze wykonal prac na okolo 150000. Mam
    nadzieje ze bieglemu wyjdzie podobnie bo skoro ktos widzi ze zrobil 100m
    czegos to nie napisze ze zrobil 300!

    Dalej siedzimy na walizkach .... bo przeciez nie mozna zacierac dowodow i
    trzeba czekac do sprawuy i powolania bieglego.

    co Wy na to?