    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Date: Tue, 3 Feb 2015 18:29:11 +0100
    From: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>
    Subject: Re: Co przyniesie kolejny ... Inpost

    On Tue, 3 Feb 2015, rageofhonor wrote:

    > Gdyby jednak listonosz przyszedł do domu
    > to nie pytał by się domowników czy to np. pan Jan Kowalski czy nie, tylko by
    > zostawił przesyłkę jednemu z domowników bo adres ten sam.

    Właśnie się zastanawiam, czy przy przesyłce sądowej też to tak działa :)

    > Dlatego jestem
    > zdania że powinni na poczcie wydawać przesyłki jeśli domownicy mieszkają pod
    > tym samym adresem.

    A co, jeśli jest to właśnie korespondencja sądowa w procesie który odbywa
    się między wspólnie zamieszkującymi, a odbiorca może mieć niecne zamiary
    w tym zakresie?
    "Tak, odebrałem i położyłem na kredensie, jak wszystkie listy od żony,
    nie, nie rozmawiamy od dwu miesięcy to nie pytałem czy czytała".
    ICoMuPanTerazZrobisz?

    pzdr, Gotfryd