  • Data: 2003-06-20 19:31:46
    Temat: Re: Co przed samobójstwem ?
    Od: "Andrzej i B." <andrzejibeata@"nospam"tlen.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > O ile jesteś jeszcze po "tej stronie" to mam pytanie (nie zartuję sobie,
    > zadaję je bardzo poważnie), jesli tylko możesz to proszę zaspokuj moją
    > ciekawość, jaka tragedia jest w stanie skłonić do samobójstwa?
    > Nie chcę być wścibskim tylko nie potrafię sobie wyobrazić takiej tragedi
    > przez którą nie chce się żyć. No jestem w stanie zrozumieć osoby chorujące
    > które nie wytrzymują presji choroby, ale to chyba wszystko co wymyślę.
    > pzdr
    > a...@p...wprost.pl

    Jak nabawisz się depresji to zrozumiesz, wtedy patrzysz na świat innymi
    oczami i to co teraz dla ciebie jest błahe niekiedy urasta do wielkiego
    problemu. Nie pomoże się takiej osobie twierdząc " z czego robisz widły- to
    przecież błahy problem" bo ona to INACZEJ widzi, wiele spraw wtedy jest nie
    do rozwiązania, bez wyjścia, bez perspektyw i często mogą przychodzić takie
    myśli. Jest jeszcze inne powiedzenie syty głodnego nie zrozumie dlatego
    wiele spraw jest trudno wytłumaczyć jak samemu się nie wczujesz lub czegoś
    podobnego nie przeżyjesz. Przypomnij sobie czy kiedyś Ci się świat nie
    zawalił, później okazało się iż to nie takie straszne jakoś to wyszło.
    Teraz wyobraź sobie że nie wyszło i wpadasz w taka spirale, jest takich
    spraw wiele, a staje się nią każda której się tykasz i nie trwa to kilka
    dni, tylko kilka miesięcy zaczynasz się bać, tracisz wiarę w swoje
    możliwości i co wtedy dalej ?
    Może jednak jakieś słowo otuchy dla kolegi ktoś wykrzesać ja z tych co
    może rozumieją, ale nie bardzo umiem gadać chociaż chciałbym coś więcej
    powiedzieć.
    Pozdrowienia Andrzej