    From: "Julek" <j...@g...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Co oprócz umowy kupna-sprzedaży?
    Date: Tue, 31 Aug 2004 20:02:59 +0200

    Użytkownik "L." <r...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    news:ch1pb4$bds$1@atlantis.news.tpi.pl...

    > tworzyć
    >
    > nie, nie
    > ja tak dla przykładu pisałam ci o rodzajach dokumentów magazynowych.
    > nie wiem czy u ciebie w ogóle jest sens tworzyc magazyn, bo nie znam
    > specyfiki twojej firmy
    >
    > teraz jednorazowo sobie wystaw ten dokument PZ, chociaż jesli w tym samym
    > miesiącu
    > co księgujesz koszt zakupu towaru (500zł) i w tym samym go sprzedajesz, to
    > można to olac, bo masz koszt i przychód w jednym miesiącu.
    > Ale jesli chcesz sie bawic w magazyn - to konsekwentnie wszystkie artykuły
> [...]
    http://www.google.pl/search?hl=pl&ie=UTF-8&q=dokumen
    ty+magazynowe&lr=lang_pl

    Dzięki,
    akurat napisałem, że jestem ryczałtowcem, a tam sprawa jest trochę
    prostsza - nie mam KPIR i nie księguję kosztów, bo ich nie odliczam. Muszę
    tylko "magazynować w kolejności chronologicznej dowody zakupu", czy coś
    takiego. Po prstu chodzi mi o to, żeby, jak wpadnie US, nie posądził mnie o
    to, że jakiś towar zwędziłem sąsiadowi albo ze sklepu :))) bo nie mam dowodu
    zakupu na dokładnie ten towar (który kupiłem "w zestawie", bez wyróżniania
    elementów).

    Pozdrawiam, Juliusz Romanowski