    From: "L." <r...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Co oprócz umowy kupna-sprzedaży?
    Date: Tue, 31 Aug 2004 12:34:28 +0200

    > Tak, właśnie o to mi chodziło, może po prostu trochę zamotałem. A tak przy
    > okazji, zobaczyłem w necie, co powinny zawierać dokumenty PZ. Czy do tego
    > nie starczyłby dokument Przychód wewnętrzny (PW), a jeśli nie, to kiedy
    ten
    > dokument się wystawia, a kiedy PZ?
    >
    > Z góry dzięki, Juliusz Romanowski

    PZ = Przyjecie zewnętrzne = faktura zakupu towaru.
    Towar ląduje na magazynie.
    i jeśli coś sprzedasz, to masz Wydanie z magazynu WZ.
    a jeśli np. coś ci się uszkodzi i musisz wyrzucić to RW (rozchód wewnętrzny)
    a jak nagle coś co wyrzuciłes - naprawiło się to masz PW (przyjęcie
    wewnętrzne)

    czyli PZ - przyjmujesz na magazyn towar z zewnątrz, a PW - to przyjmujesz na
    magazyn towar wew.czyli np. taki który już był na magazynie, lub wtedy gdy
    ktoś go tobie zwrócił i musiałes wystawić klientowi fakture korekte, a towar
    ponownie przyjąć na magazyn

    PW - przyjęcia wewnętrzne nie dotyczą faktur zakupowych towaru.

    daj linka do tego PZ o którym czytałes

    L.