    From: "L." <r...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Co oprócz umowy kupna-sprzedaży?
    Date: Tue, 31 Aug 2004 10:52:52 +0200

    Użytkownik "Julek" <j...@g...pl> napisał w wiadomości
    news:ch1den$3o6$1@atlantis.news.tpi.pl...

    > Użytkownik "L." <r...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > Czy

    > Dzięki!
    > Acha, czyli kupiłem wszystko za 500 zł, w sumie będę chciał uzyskać 1000
    zł,
    > a rzeczy są różnego rodzaju, to określać cenę każdej z nich jako połowę
    > ceny, za którą będę ten towar sprzedawał?
    >
    > Pozdrawiam, Juliusz Romanowski

    jesli kupiłes za 500zł, to cena jednostkowa wszystkich sztuk nie może być
    większa niż 500zł.
    Bo kosztem dla ciebie jest 500zł, ani wiecej ani mniej.
    jesli (towar A) 1szt sprzedasz za 300zł
    a pozostałe sztuki (towar B) po 5 zł.
    to wiadomo ze odpowiednio cena jednostkowa tej droższej rzeczy musi być
    wieksza niż tych po 5zł.
    Przykładowo cena jednostkowa (towar A)1szt = 150zł a cena pozostałych sztuk
    (towar B) = 2,5zł.
    teraz jasne?

    L.