    From: "L." <r...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Co oprócz umowy kupna-sprzedaży?
    Date: Tue, 31 Aug 2004 08:24:27 +0200

    Użytkownik "Julek" <j...@g...pl> napisał w wiadomości
    news:cgvn4d$b29$1@nemesis.news.tpi.pl...
    > Witam!
    > Prowadzę DG na ryczałcie. Kupiłem od Niemca karton z różnymi rzeczami.
    > Wypisał mi na to umowę kupna-sprzedaży, ale nie określił na tej umowie
    > wszystkich rzeczy, jakie się tam znajdują. Będę sprzedawał te towary. Czy
    > muszę sporządzić opis dostawy, albo coś takiego? Na wzorze opisu dostawy
    > jest rubryka "cena jednostkowa". Co miałbym tam wpisać, przecież
    zapłaciłem
    > za wszystkie towary na raz?
    >
    > Pozdrawiam, Juliusz Romanowski

    możesz zrobić sobie taki pomocniczy dokument PZ (przyjęcie towaru)
    gdzie wymieniasz każdą rzecz jaką bedziesz chciał sprzedać, ilośc sztuk, i
    cenę jednostkową
    cena jednostkowa jest określana zazwyczaj na fakturze zakupu, jesli twoj
    sprzedawca tego nie okreslił, to sam proporcjonalnie musisz to wyliczyć.
    (np.100 eur : przez ilość sztuk danego towaru np. 20 to cena jednostkowa 5
    eur za sztukę....) lub jakis inny sposób (chyba wiesz po ile bedziesz
    sprzedawał..)

    L.