  • 1. Data: 2005-09-28 08:20:56
    Temat: Co mozna zrobic z nieodebranym towarem poreklamacyjnym ?
    Od: "Fantom" <s...@s...poczta.onet.pl>

    Witam
    Co mzona zrobic z towarem ktory byl reklamowany i potem nie zostal odebrany
    przez klienta ?Czy moge np po miesiacu oczekiwania go komisyjnie splaic czy
    tez oddac do domu dziecka ? Niezaleznie od tego czy byla rekalmacja uznana
    czy nie ?
    Czy tez musze trzymac go dozywotnio bo pewnego dnia klient sie po niego moze
    zglosic ?

    Fantom
    ps. Z tego co wiem np w hurtopwniach komputerowych, jest jakis czas na
    odbior, potem przez jakies czas placi sie za magazynowanie a na koniec towar
    jest likwidowany

  • 2. Data: 2005-09-28 09:38:42
    Od: KrzysiekPP <k...@S...op.pl>

    > Czy tez musze trzymac go dozywotnio bo pewnego dnia klient sie po niego moze
    > zglosic ?

    Wyslij klientowi wezwanie, najlepiej za zwrotnym potwierdzeniem odbioru.

  • 3. Data: 2005-09-28 14:06:19
    Od: Paweł Sakowski <p...@s...pl>

    Fantom wrote:
    > Czy tez musze trzymac go dozywotnio bo pewnego dnia klient sie po niego
    > moze zglosic ?

    Musisz trzymać 3 lata, potem jest Twój.

    --
    Paweł Sakowski <p...@s...pl>

  • 4. Data: 2005-09-28 15:11:48
    Od: kam <#k...@w...pl#>

    Paweł Sakowski napisał(a):
    > Musisz trzymać 3 lata, potem jest Twój.

    na jakiej podstawie?

    KG

  • 5. Data: 2005-09-28 17:32:27
    Od: Paweł Sakowski <p...@s...pl>

    kam wrote:

    > na jakiej podstawie?

    Art. 174 kc

    --
    Paweł Sakowski <p...@s...pl>

  • 6. Data: 2005-09-28 17:39:39
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    Paweł Sakowski napisał(a):

    > Art. 174 kc

    Nie bądź śmieszny. A posiadanie samoistne i dobra wiara to gdzie?

    --
    @ Johnson

    --- za treść postu nie odpowiadam
    którymi staramy się je ukryć."

  • 7. Data: 2005-09-28 18:05:11
    Od: kam <#k...@w...pl#>

    Johnson napisał(a):
    > Nie bądź śmieszny. A posiadanie samoistne i dobra wiara to gdzie?

    Posiadanie samoistne to może by i było, ale dobrej wiary przy
    najszczerszych chęciach nie widzę.

    KG

  • 8. Data: 2005-09-28 19:35:13
    Od: Paweł Sakowski <p...@s...pl>

    kam wrote:
> [...]

    Przychodzi baba do lekarza, a lekarz też baba. Dowcip nieśmieszny, zatem
    prośbę uważam za spełnioną.

    > Posiadanie samoistne to może by i było, ale dobrej wiary przy
    > najszczerszych chęciach nie widzę.

    Posiadanie odbywa się z zamiarem wydania rzeczy właścicielowi oraz przy
    uzasadnionym przekonaniu, że sklep ma prawo i obowiązek posiadać
    (przechowywać) rzecz.
    http://nowemedia.home.pl/nuke/modules.php?name=Downl
    oads&d_op=getit&lid=14

    --
    Paweł Sakowski <p...@s...pl>

  • 9. Data: 2005-09-28 21:20:15
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    Paweł Sakowski napisał(a):

    > Posiadanie odbywa się z zamiarem wydania rzeczy właścicielowi oraz przy
    > uzasadnionym przekonaniu, że sklep ma prawo i obowiązek posiadać
> [...]

    Niestety muszę cię uświadomić, że nie zrozumiałeś wskazywanej strony...

  • 10. Data: 2005-09-28 22:10:03
    Od: kam <#k...@w...pl#>

    Paweł Sakowski napisał(a):
    > Posiadanie odbywa się z zamiarem wydania rzeczy właścicielowi oraz przy
    > uzasadnionym przekonaniu, że sklep ma prawo i obowiązek posiadać
> [...]

    Posiadanie z zamiarem wydania właścicielowi nazywasz samoistnym
    posiadaniem w dobrej wierze?
    Ciekawe ujęcie.

    KG