    From: Stuszah <S...@w...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Co może sąd grodzki?
    Date: Tue, 25 Mar 2003 13:44:57 +0100

    Stało się tak, że "Michał Ickiewicz"
    <icek(_@!-jak-chcesz-napisac-usun-co-niepotrzebne-po
    ziostawiajac-do-pl-jako-domene-regexp@do_DOT.pl>
    stworzył(a) dnia Tue, 25 Mar 2003 02:02:04 +0100 takie oto
    arcydzieło:

    >Hej
    >
    >Czy kots może mi powiedzieć jakie są uprawnienia Sądu Grodzkiego dot.
    >następującego tematu:
    >
    >1. przed sądem udowodniłem bezspornie że policjant niedopełnił obowiązków
    >oraz skłamał w celu jak się wydaje wyłudzenia odszkodowania w wysokości 4000
    >PLN
    >
    >2. współpracował z pokrzywdzonym w celu wyłudzenia odszkodowania

    Mam podobny problem z fałszującym dokumenty policjantem i proponuje Ci
    złożyć w prokuraturze doniesienie na tego gliniarza z jednoczesnym
    powidomieniem Ministerstwa Sprawiedliwości i Komendanta Głownego
    policji. Nie odpuszczaj bandycie w mundurze!

    Pozdrawiam

    Stuszah