eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoCo może a co nie może pracodawca - nowoczesne technologie monitoringu pracownika › Re: Co może a co nie może pracodawca - nowoczesne technologie monitoringu pracownika
    From: Mr Internet <a...@a...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Co może a co nie może pracodawca - nowoczesne technologie monitoringu
    pracownika
    Date: Thu, 17 Jan 2008 11:41:51 +0100

    Użytkownik Piotrek napisał:

    > Wypadek? Czy rażące niedbalstwo i najczęściej złamanie regulaminów
    > wewnętrznych zabraniających spożywania posiłków przy stanowisku pracy?

    Zniszczenie sprzetu przez zalanie nie musi oznaczac rozlanej herbatki.

    Picie herbatki przy komputerze tez nie nazwalbym *rażącym* niedbalstwem,
    tylko niedbalstwem i *być może* naruszeneim regulaminu (bo tego nie znamy).

    Istnieje cos takiego jak skrucha i dobrowolne naprawienie szkody.

    Do tego pracodawca nie pozbedzie sie latwo pracownika, ktory generuje
    (pokazne) zyski dla firmy jako np. konsultant. Bo moglby to bys strzał w
    stope: dochodzenie odszkodowania za sprzet (mozliwe w ogole przy
    wyrzuceniu pracownika?), poszukiwanie i wdrazania specjalisty na jego
    miejsce, zawalenie byc moze kontraktow...

    Cóż, myśle, że twoja opinia jet jaka jest tylko ze wzgledu na twoja
    niewiedze...

    --
    Ja jestem Internet. Zanim Web 2.0 był jam jest. Stworzyłem posty.
    Stworzyłem flejmy. Stworzyłem tożsamości i miejsca przez nie