  • Data: 2005-09-12 07:48:08
    Temat: Re: Co mi grozi za zdjecie kratki?
    Od: m...@t...pl.nojunk (Witek Mozga) szukaj wiadomości tego autora

    > Jeśli auto masz prywatnie, to jedź do ASO Skody - zrobią Ci homologację
    >na auto osobowe.

    Mam auto de facto osobowe, dzieki kratce zarejestrowane jako
    cieżarowe. Na poczatku martwilo mnie to, bo zarejestrowane jest tytlko
    na 4 osoby :(

    Jednak okazalo sie, ze za ciezarowe płace mniejsze OC o kilkaset
    zlotych na rok. Zatem nie bardzo mam motywacje, zeby robic homologacje
    na osobowe, bo koszta OC znacznie wzrosna. Zastanawialem sie jak
    pozbyc sie tej kratki i placic niższe OC :-)

    Czy mozna miec auto ciezarowe bez kratki?

    --
    Witek
    http://www.trimen.pl/witek/