  • Data: 2005-09-13 14:36:30
    Temat: Re: Co mi grozi za zdjecie kratki?
    Od: Artur Golanski <A...@w...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

    m...@t...pl.nojunk (Witek Mozga) napisał:

    >No to robi sie niezły mętlik.
    Wee, jaki mętlik ? Nie czytaj bzdur, które nie są poparte przepisami
    prawa (ja w swojej odpowiedzi podałem takowe).

    >A co jesli ja mam przestrzen bagazowa mniejsza od pasazerskiej.
    To US (i tylko oni) nie traktują tego pojazdu jako ciężarowego (w
    rozumieniu przepisów podatkowych).

    >Skoro nie jest ciezarowe, a w dowodzie ma wpisane ciezarowe,
    Ależ jest. A skoro tak, ma być wyposażne w zgodzie z rozporządzeniem.

    >ktos moze nakazac mi je przerejestrowac na osobowe?
    Nie może.

    Artur Golański