    From: "Mongooes" <w...@b...com>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Co mam robic
    Date: Wed, 29 Jan 2003 11:58:35 +0100

    Użytkownik "wojcio" <w...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    news:b15na7$143$1@news.onet.pl...
    > Nabyłem spadek a w nim dom.
    > Mieszka w nim zameldowana osoba, ktora nie chce za nic palcic. Nie
    wpuszcza
    > mnie do mojego domu. Policja odmawia przyjazdu /sprawa rodzinna/. Osoba
    > zamieszkujaca dom ma tam tylko meldunek, mieszka bez zadnej umowy.
    > Sprawa traw juz ponad rok. wystapiłem o eksmisje. Czy mogę żadać zapałaty
    > czynszu, mimo , że osoba okupująca moja własnoć nie podpisałam żadnej
    umowy.
    > czy może żadać odszkodowania za czynsz, który mógłbym dostać za wynajem
    > mieszkania.

    jezeli masz papiery ze to twoje mieszkanie to ja bym "wbil sie" (wywazyl
    drzwi czy cos) i siedzial w domu a jak tamten koles by cie oskarzyl za
    wlamanie to pokazujesz papiery i mowisz ze zgubiles klucze i nie miales jak
    sie dostac do domu. potem tylko wymieniasz zamki. no a co z tym kolesiem
    masz zrobic to nie wiem, ale za to bedziesz juz mial swobodny dostep do
    mieszkania... to sa tylko moje przemyslenia bez podstaw prawnych

    Mongooes