    From: "Andy Niwinski" <a...@i...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Co lepsze ?
    Date: Sat, 27 Oct 2012 10:58:46 +0200

    "Pan Zbyszek" <z...@p...onet.pl> schrieb im Newsbeitrag
    news:k6evvc$u2p$1@mx1.internetia.pl...
    >5 października kupiłem na Allegro tablet . Przelew wykonałem jednocześnie z
    >zakupem . Następnego dnia dostałem wiadomość od sprzedawcy że wpłatę
    >otrzymał i "zlecenie przekazane do realizacji" po ok 10 dniach zacząłem
    >bombardować sprzedawcę telefonicznie i pocztą mailową , ale do dziś nie mam
    >żadnej informacji czy i kiedy dostane tablet lub zwrot pieniędzy .
    >Sprzedawca po prostu ignoruje moje zapytania . Co proponujecie :
    > a / skarga na policji
    > b / skarga w prokuraturze
    > c / od razu wniosek do sądu

> [...]

    A wiesz co mu możesz? Nagwizdać. Poczytaj regulamin Allegro. Gośc ma 30 dni,
    a w tym czasie zamówiony przez Ciebie tablet dojedzie z Chin i go
    dostaniesz. Coraz więcej "handlarzy " tak robi. Wystawiają virtualny towar,
    jak kasa wpłynie, to zamawiają na Aliexpress, czy też innej chińskiej
    platformie.
    www.miniinthebox.com
    Ten "sklep" wysyła na przykład zamówienia powyżej 30 Euro bezpłatnie
    Expressem DHL. Czyli po zapłaceniu dostajesz towar max. po 4 dniach. Idealne
    do handlu na Allegro, czy innym Ebayu.