  • Data: 2005-05-03 23:00:34
    Temat: Re: Co jest dokumentem w rozumieniu art. 270 kk?
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Maciej Bebenek" <m...@t...waw.pl> napisał w
    wiadomości news:d58voa$a26$1@nemesis.news.tpi.pl...

    > Właśnie chciałbym sie tego dowiedzieć, bo szanowny pan rzecznik
    pominął
    > obowiązek zawiadomienia.

    Mnie się wydaje - po tych zacytowanych przez Romka uzasadnieniach - że
    on sobie wydedukował następujące rozumowanie. Czyn nie był czynem
    zabronionym ustawą karną, bowiem dziewczyny nie miały 17 lat. A ponieważ
    nie był czynem zabronionym, to i nie był czynem karalny, bo przecież
    czyny karalne, to tylko czyny zabronione. No i po prostu "padłem"
    olśniony genialnością tej tezy. Jeśli to był prawnik, to moim zdaniem
    powinno się zweryfikować nie tyle jego dyplom, co uczelnię, co na świat
    wydaje takie płody. Ale po prostu cały czas mam nadzieję, że jak zwykle
    coś dziennikarze namieszali, albo co. Przecież to jest niewiarygodne.