  • Data: 2004-11-15 19:53:03
    Temat: Re: Co jest dokumentem tożsamości?
    Od: Maciej Olędzki <l...@n...onecie> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Sun, 14 Nov 2004 18:06:34 +0100, Jureks napisał(a):

    > Prawem jazdy posługiwałem się odbierając paczki z poczty, czy wypłacając
    > pieniądze z banku i wszystko było OK, a tu okazało się że dokument ten nie

    No to masz szczęście, bo w niektórych bankach (BSK) upierają się przy
    dowodzie :(. Podobną sytuację miałem w PUP - pani z okienka na widok prawa
    jazdy powiedziała, że prawo jazdy to ja mogę pokazać policji przy kontroli
    drogowej, a ona chce dowód osobisty. Na szczęście później zmieniła zdanie.

    Maciej Olędzki