eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoCo jesli mąż (jeszcze) łamie nakaz alimentacyjny i czerpie korzysci?? › Re: Co jesli mąż (jeszcze) łamie nakaz alimentacyjny i czerpie korzysci??
  • Data: 2004-01-30 00:39:23
    Temat: Re: Co jesli mąż (jeszcze) łamie nakaz alimentacyjny i czerpie korzysci??
    Od: "Jarek [sQrczak] Skorski" <j...@w...-STOPSPAM-pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "R De" <s...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    news:bvb9s9$nf5$1@news.onet.pl...
    >Jeśli jednak jest dziecko, to chyba sam
    > ojciec go nie zrobił. Czyli na obojgu rodzicach ciąży taka sama
    > odpowiedzialność. Matka też ma obowiązek łożenia na to dziecko, a
    > jak sobie nie może znaleźć pracy, to niech się przekwalifikuje, albo
    > rozładowuje wagony. Musi,, zapewnić utrzymanie dziecku razem z jego
    > ojcem, a nie tylko liczyć na alimenty. Przyzwyczaiłyście się
    > wszystkie do takiego postępowania, a to jest zwykłe naciągactwo. Tak
    > samo jak alimenty na żonę.

    taaa ale zgodnie z naszym prawem obowiazek alimentacyjny wobec dziecka
    moze polegać w całości lub cześci na "osobistych staraniach" o jego
    utrzymanie i wychowanie ......
    i z tym mozna udupić każdego faceta
    (nie spotkałem się z wyrokiem sądu ktory brałby pod uwagę starania
    faceta o utrzymanie polegające na staraniu się o znalezienie pracy )

    heh oczywiscie kiedy ojciec jedzie zobaczyc sie z dzieckiem kilkaset
    kilometrow , to tez nie są żadne starania tylko zwykła podróż ...

    > Co on ma zrobić, kiedy nie daj boże straci pracę? Pójdzie siedzieć
    > za niepłacenie, bo jakaś idiotka wytoczy mu sprawę, i będzie miała
    > gdzieś to, co się z nim dzieje, bo był zły. TAK ?

    ma płacić
    nie ważne ile zarabia , ważne ile może zarobić teoretycznie ...
    pan młody i po szkole , pan może . jakie bezrobocie ...

    /cytat
    aaaa dlaczego pan sie zwolnil 3 lata temu z tej firmy ,przecież pan
    tak dobrze zarabial ....
    /koniec