eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoCo jesli mąż (jeszcze) łamie nakaz alimentacyjny i czerpie korzysci?? › Re: Co jesli mąż (jeszcze) łamie nakaz alimentacyjny i czerpie korzysci??
    From: "R De" <s...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Co jesli mąż (jeszcze) łamie nakaz alimentacyjny i czerpie korzysci??
    Date: Thu, 29 Jan 2004 16:46:14 +0100
    Sender: s...@p...onet.pl@net2-3.telkab.pl

    Jeśli Ty piszesz do mnie "samcze", to ja powinienem do Ciebie napisać ...
    jak?
    To jest jakaś filozofia - obrażanie nieznanych sobie ludzi? Jeśli tak
    postępuje Twoja koleżanka czy znajoma, to nie dziwię się jej mężowi i
    całkowicie Go rozumiem. O dziecko nie powinnyście się obie martwić. Może
    będzie mu lepiej z ojcem. Twoim zdaniem on nie ma prawa do hobby? Co w
    przypadku, kiedy nie widzi powodu do rozmowy ze swoją żoną, albo zwyczajnie
    chciałby mieć chwilkę dla siebie? Jemu nie wolno? Skoro zarabia -jak sama
    piszesz - nawet więcej, to chyba nie po to, że by nosić żonę na rękach,
    tylko utrzymać rodzinę. Będąc niedocenianym, ma gdzieś zarabianie, a będąc -
    w przypadku rozwodu - pozbawianym możliwości opieki nad dzieckiem i skazany
    na widywanie się z nim co jakiś czas, ma gdzieś łożenie na potrzeby żony.
    Ona nie poczuwa się do obowiązku ?
    Jeśli jednak jest dziecko, to chyba sam ojciec go nie zrobił. Czyli na
    obojgu rodzicach ciąży taka sama odpowiedzialność. Matka też ma obowiązek
    łożenia na to dziecko, a jak sobie nie może znaleźć pracy, to niech się
    przekwalifikuje, albo rozładowuje wagony. Musi,, zapewnić utrzymanie dziecku
    razem z jego ojcem, a nie tylko liczyć na alimenty. Przyzwyczaiłyście się
    wszystkie do takiego postępowania, a to jest zwykłe naciągactwo. Tak samo
    jak alimenty na żonę.
    Co on ma zrobić, kiedy nie daj boże straci pracę? Pójdzie siedzieć za
    niepłacenie, bo jakaś idiotka wytoczy mu sprawę, i będzie miała gdzieś to,
    co się z nim dzieje, bo był zły. TAK ?

    Od pewnego czasu wiem, że "słaba fizycznie" płeć potrafi być bardzo wredna i
    rzeczywiści kasa nie ma tu znaczenia.