  • Data: 2016-09-28 17:38:26
    Temat: Re: Co grozi komornikom za egzekucje fałszywych wyroków?
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 28-09-16 o 16:04, Tomasz Kaczanowski pisze:

    > Amerykanie sobie jakoś z tym radzą. Wystarczy mieć leniwego listonosza,
    > aby nie dostać informacji, że jakaś przesyłka na ciebie czeka. Dodatkowo
    > - nie ma możliwości zgłoszenia, że ktoś taki nie mieszka, jeśli nie
    > spotkasz listonosza, który Tobie przyniósł przesyłkę, więc sąd nie dowie
    > się na czas o bałaganie w papierach i fikcyjnych adresach, a przyklepie
    > jakąś fikcję prawną i to jest przez oszustów ciągle wykorzystywane.

    Jestem przeciwny uznawaniu z definicji tego co amerykańskie, za
    najwspanialsze. Sądzę, że i obowiązek osobistego doręczenia da się
    obejść przy odrobinie inicjatywy i nieuczciwości. Rzecz w tym, by
    znaleźć taki złoty środek, który z jednej strony będzie w miarę
    gwarantował bezpieczeństwo pozwanym, a z drugiej nie sparaliżuje systemu
    przez nieuczciwych dłużników. Oczywiście kilka postulatów bym tu miał,
    ale nie mam mocy sprawczej.