eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoCo grozi firmie za RECYDYWĘ w wysyłaniu "wezwań do zapłaty" rachunków komu innemu emailem? › Re: Co grozi firmie za RECYDYWĘ w wysyłaniu "wezwań do zapłaty" rachunków komu innemu emailem?
  • Data: 2016-05-28 17:57:12
    Temat: Re: Co grozi firmie za RECYDYWĘ w wysyłaniu "wezwań do zapłaty" rachunków komu innemu emailem?
    Od: Shrek <...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 27.05.2016 15:26, J.F. wrote:

    > Przyjsc i zeznac to chyba nie - wezwany musi byc :-)
    >
    > A jedna ze stron, albo i obie strony zazwyczaj swiadka znaja.

    Znają albo i nie. Dla przykładu jedna ze stron może być nieobecna, albo
    świadek jest tylko jednej strony (może być zupełnie fikcyjny - podajesz
    dane jakiegoś słupa, a przyprowadzasz kogo trzeba). W końcu jednej
    strony może wcale nie być (bo np jest za granicą, albo nikt tak naprawdę
    nie wie gdzie przebywa), i przyprowadzasz swojego człowieka, który
    zezna, że sprzedał ci mieszkanie;)

    Mało prawdopodobne, ale jeszcze mniej, że sędziego nie interesuje
    tożsamość zeznającego. Dlatego byłem ciekawy czy Liwiusz poda nazwisko
    sędziego. W końcu jeśli to prawda, to czemu miałby nie podać?

    Shrek.