eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoCo grozi firmie za RECYDYWĘ w wysyłaniu "wezwań do zapłaty" rachunków komu innemu emailem? › Re: Co grozi firmie za RECYDYWĘ w wysyłaniu "wezwań do zapłaty" rachunków komu innemu emailem?
  • Data: 2016-05-26 23:01:06
    Temat: Re: Co grozi firmie za RECYDYWĘ w wysyłaniu "wezwań do zapłaty" rachunków komu innemu emailem?
    Od: "re" <r...@r...invalid> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Shrek"

    > Nie bardzo wiem o czym bełkoczesz. Jeśli chodzi o sądy, to trochę
    > zeznawałem, i chyba ani razu nie sprawdzali dowodu.

    Jaja sobie robisz? Zawsze prosili od dowód tożsamości. Podaj nazwisko
    sędziego, który wierzy ludziom ma piękne oczy, że oni to oni.
    ---
    Mnóstwo takich, ostatnio zaczęli sprawdzać, ale i tak nie robią tego na
    każdej rozprawie. Nie ma to zresztą większego sensu, okazanie dowodu nie
    wystarcza do pewnej identyfikacji.