  • 1. Data: 2002-07-31 09:15:51
    Temat: Re: Co dalej po kradzieży telefonu??
    Od: "McGyver" <m...@w...onet.pl>

    > Na komisariacie byłem 3 razy i odkąd zidentyfikowałem gościa policjanci
    się
    > nie odezwali.
    Bedzie mial sprawe karna, najdalej na sprawie (badz teraz) musisz zglosicz
    swoje roszczenia i wytaczyc proces adhezyjny (roszczenia cywilne na sprawie
    karnej). Na sprawe nei musisz isc, ale musisz byc o niej poinformowany i
    najdalej do sprawy musisz te roszczenia zglosic, moga byc pisemnie.

    > 1. Jak zazwyczaj się kończą takie sprawy.
    - dostaniesz wyrok i sciagniesz kase albo nie. Sad moze dac wyrok np.
    zawieszenia na 6 m-cy z obowiazkiem zwrotu 999,-zl.
    jezeli ci nie zaplaci, idzie siedziec, wiec napewno zaplaci. Zwroc na to
    uwage sadowi (sadowi nei wolno nic sugerowac, ale...)

    > 4 Co robić jak usłysze (coraz częściej słyszane), informujemy, że Pańska
    > sprawa
    > została umożona ze względu na niską szkodliwość społeczną.
    -napisz zazalenie

    pozdro
    Mac