  • 1. Data: 2005-03-22 11:08:10
    Temat: Clo za laptopa / cyfrowke ?
    Od: "Jarod" <b...@g...pl>

    Czesc
    Chcialbym kupic na ebay-u ( takie allegro zachodnie ), laptopa i ewentualnie
    cyfrowke. To kosztuje z przesylka iles tam, teraz kwestia taka, ze kupuje to
    na uzytek wlasny i nie chcialbym od tego placic cla ? Jak to jest dokladnie
    z tym clem ? Co zrobic, zeby go nie placic ? Bede wdzieczny za info. A jesli
    juz placic to ile % ? Kwota okolo 4-5 tys laptop. Cyfrowka okolo 2tys.
    Jarod

  • 2. Data: 2005-03-22 11:38:22
    Temat: Re: Clo za laptopa / cyfrowke ?
    Od: "vertret\(at\)op.pl" <vertret @ op.pl>

    Użytkownik "Jarod" <b...@g...pl> napisał w wiadomości
    >Co zrobic, zeby go nie placic ?

    Kupić w Unii Europejskiej.

    vertret

  • 3. Data: 2005-03-23 07:28:23
    Od: Schwester <j...@c...com>

    Jarod napisał(a):
> [...]
    > juz placic to ile % ? Kwota okolo 4-5 tys laptop. Cyfrowka okolo 2tys.

    Poproś osobę, któa Ci wysyła towar, aby do paczki włożyła list o
    następującej treści:

    "Drogi (np. Tomku).
    Niestety w naszym serwisie również nie udało się uruchomić twojego
    sprzętu. Odsyłam ci go w takim stanie jak nam dostarczyłeś."

    Kolega tak robi, podobno działa ;)

    --
    ____ _ _

  • 4. Data: 2005-03-23 12:19:56
    Od: "=== igoR ===" <i...@g...SKASUJ-TO.pl>

> [...]
    > Niestety w naszym serwisie również nie udało się uruchomić twojego
    > sprzętu. Odsyłam ci go w takim stanie jak nam dostarczyłeś."

    ..i faktycznie, nie uruchomi, ani laptopa, ani cyfrówki :)

    --
    igoR