  • 1. Data: 2004-09-10 17:46:31
    Temat: Citibank i Kruk
    Od: "Pieguska" <p...@W...gazeta.pl>

    Witam
    mialam przejsciowe problemy ze splata kredytu w Citibanku, nie splacilam
    dwoch kolejnych rat i Citi przekazal sprawe do firmy "windykacyjnej" Kruk
    Ci zaczeli nekac mnie telefonami (podobno nic wiecej nie potarfia), zdobyli
    tez prywatne nr komrek do czlonkow mojej rodziny i do nich tez wydzwaniaja
    dostalam tez od nich kilka "groznych" pism, oczywiscie listem zwyklym
    1,5 tygodnia temu wplacilam cala zalegla sume kredytu do Citibanku, ale
    nie wyslalam Krukowi zadnego potwierdzenia uregulowania naleznosci, poniewaz
    oni nie sa dla mnie strona w sprawie, nigdy nie przedstawili mi
    pelnomocnictwa od Citi
    nekanie przez Kruka nie ustalo
    poprosilam wiec Citi o przekazanie Krukowi, aby zaniechal nekania mnie ,bo
    sprawa zostala juz zalatwiona, na co Citi odparl, ze nie oni zajmuja sie
    windykacja, tylko Kruk i zebym sama ich o tym powiadomila

    co radzicie?
    czy moge wniesc skarge na Citi do Arbitra Bankowego?

  • 2. Data: 2004-09-10 19:00:25
    Temat: Re: Citibank i Kruk
    Od: kam <X#k...@w...pl.#X>

    Pieguska wrote:
    > co radzicie?
    > czy moge wniesc skarge na Citi do Arbitra Bankowego?

    raczej do Generalnego Inspektora Ochrony Danych Osobowych
    do tego ujawnienie członkom rodziny informacji o zadłużeniu można by
    chyba uznać za złamanie tajemnicy bankowej...

    KG

  • 3. Data: 2004-09-11 07:46:19
    Od: "Mark" <m...@o...pl>

    > raczej do Generalnego Inspektora Ochrony Danych Osobowych
    > do tego ujawnienie członkom rodziny informacji o zadłużeniu można by
    > chyba uznać za złamanie tajemnicy bankowej...
    >
    > KG

    Diwne - banki nie mogą przekazywać wierzytelności postronnym firmom. Chyba,
    że to było jakieś citifinancial, które formalnie bankiem nie jest..

    Pzdr,
    Mark

  • 4. Data: 2004-09-11 08:21:05
    Od: "Pieguska" <p...@N...gazeta.pl>

    Mark <m...@o...pl> napisał(a):

    > Diwne - banki nie mogą przekazywać wierzytelności postronnym firmom. Chyba,
    > że to było jakieś citifinancial, które formalnie bankiem nie jest..

    Kredyt mam w Citibanku.
    Czy wobec tego bank bezprawnie przekazal wierzytelnosc Krukowi?

  • 5. Data: 2004-09-11 14:13:16
    Od: "jupi" <t-net(malpa)go2.pl>

    witam

    Użytkownik "Pieguska" <p...@N...gazeta.pl> napisał w wiadomości

    Chyba,

    > Kredyt mam w Citibanku.
    > Czy wobec tego bank bezprawnie przekazal wierzytelnosc Krukowi?

    No wlasnie? Ja tez mam taka sytuacje... Mam debet w CitiBanku i sciaganiem
    tego zajmuje sie KRUK...

    Pozdrawiam
    jupi

  • 6. Data: 2004-09-13 07:39:59
    Od: "Pieguska" <p...@N...gazeta.pl>

    Podciagam watek, moze ktos jeszcze doradzi mi cos konkretnego

  • 7. Data: 2004-09-13 09:08:42
    Od: Boguslaw Szostak <a...@a...edu.pl>

    Pieguska pisze:

    > Podciagam watek, moze ktos jeszcze doradzi mi cos konkretnego

    Moze splacic dlug ?

    Boguslaw

  • 8. Data: 2004-09-13 12:50:16
    Od: "Pieguska" <p...@N...gazeta.pl>

    Boguslaw Szostak <a...@a...edu.pl> napisał(a):

    > Moze splacic dlug ?
    >
    > Boguslaw

    a moze przeczytaj uwaznie wiadomosc na ktora odpowiadasz?
    w swoim poscie pisalam, ze dlug juz splacilam, a Kruk dalej mnie neka...

  • 9. Data: 2004-09-14 11:35:35
    Od: Boguslaw Szostak <a...@a...edu.pl>

    Pieguska pisze:

    > a moze przeczytaj uwaznie wiadomosc na ktora odpowiadasz?
    > w swoim poscie pisalam, ze dlug juz splacilam, a Kruk dalej mnie neka...

    No to nie przejmuj sie...
    Albo napisz im ze nie ma zadnego dlugu i jak cie nieprzestana nekac, to
    zglosic nekanie do prokuratury.

    Boguslaw

  • 10. Data: 2004-09-14 15:46:07
    Od: "masia27 " <m...@N...gazeta.pl>

> [...]

    > No to nie przejmuj sie...
    > Albo napisz im ze nie ma zadnego dlugu i jak cie nieprzestana nekac, to

    Widzisz, to niestety nie takie proste, bo ludzie Kruka zodbyli jakos telefony
    komorkowe do czlonkow mojej rodziny i ich takze nekaja telefonami :/
    ktos tu wspominal, ze Citibank nie mial prawa przekazac Krukowi windykacji
    mojej wierzytelnosci, nie wiem jak to jest, w kazdym razie Citibank umywa
    rece :/
    A ja chcialabym miec spokoj