    From: "Pieguska" <p...@W...gazeta.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Citibank i Kruk
    Date: Fri, 10 Sep 2004 17:46:31 +0000 (UTC)

    Witam
    mialam przejsciowe problemy ze splata kredytu w Citibanku, nie splacilam
    dwoch kolejnych rat i Citi przekazal sprawe do firmy "windykacyjnej" Kruk
    Ci zaczeli nekac mnie telefonami (podobno nic wiecej nie potarfia), zdobyli
    tez prywatne nr komrek do czlonkow mojej rodziny i do nich tez wydzwaniaja
    dostalam tez od nich kilka "groznych" pism, oczywiscie listem zwyklym
    1,5 tygodnia temu wplacilam cala zalegla sume kredytu do Citibanku, ale
    nie wyslalam Krukowi zadnego potwierdzenia uregulowania naleznosci, poniewaz
    oni nie sa dla mnie strona w sprawie, nigdy nie przedstawili mi
    pelnomocnictwa od Citi
    nekanie przez Kruka nie ustalo
    poprosilam wiec Citi o przekazanie Krukowi, aby zaniechal nekania mnie ,bo
    sprawa zostala juz zalatwiona, na co Citi odparl, ze nie oni zajmuja sie
    windykacja, tylko Kruk i zebym sama ich o tym powiadomila

    co radzicie?
    czy moge wniesc skarge na Citi do Arbitra Bankowego?