  • 1. Data: 2004-09-10 18:29:28
    Temat: Dokumenty
    Od: Kaktus <K...@o...pl>

    Jestem w posiadaniu dokumentow adwokata z spraw sadowych toczonych tuz
    przez II wojna swiatowa w jej trakcie a takze po zakonczeniu. Dla
    historyka prawnika to moze byc ciekawe. Posiadam nawet korespondencje na
    ktorej sa znaczki z Adolfem Hitlerem. Czy jakies archiwum czy tez muzeum
    albo ktos z grupowiczow beda zainteresowane ? Nie chce tego wurzucac do
    kosza bo szkoda.

  • 2. Data: 2004-09-10 20:24:48
    Temat: Re: Dokumenty
    Od: WAM <n...@n...nopl.pl>

    On Fri, 10 Sep 2004 20:29:28 +0200, Kaktus <K...@o...pl> wrote:

    >Czy jakies archiwum czy tez muzeum
    >albo ktos z grupowiczow beda zainteresowane ?
    Zanies do Archiwum Państwowego. Jak uznaja ze ma wartosc historyczna
    to zatrzymaja a jak nie to nie beda chcieli zapewne.

    WAM
    --
    Sylwester 2004!
    Może nad morze?

  • 3. Data: 2004-09-10 22:23:43
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "WAM" <n...@n...nopl.pl> napisał w wiadomości

    > Zanies do Archiwum Państwowego. Jak uznaja ze ma wartosc historyczna
    > to zatrzymaja a jak nie to nie beda chcieli zapewne.

    Archiwum raczej nie, bo zajmują się czymś innym. Ale mogą poradzić. ja bym
    napisał maila do Uniwersytetu jagiellońskiego i przekazał te dokumenty im.
    Albo innej uczelni.

  • 4. Data: 2004-09-11 09:30:06
    Od: WAM <n...@n...nopl.pl>

    On Sat, 11 Sep 2004 00:23:43 +0200, "Robert Tomasik"
    <r...@g...pl> wrote:

    >Archiwum raczej nie, bo zajmują się czymś innym. Ale mogą poradzić.
    W sumie to nie wiem czemu napisalem ze A.P. :)
    To bardziej do jakiegos muzeum by pasowalo :)

    WAM
    --
    Sylwester 2004!
    Może nad morze?