  • 11. Data: 2002-10-04 15:16:22
    Temat: Re: Ciepła woda -- jak ciepła?
    Od: "HaNkA ReDhUnTeR" <hanka.redhunter@(USUN TO)interia.pl>

    > Koniec świata z tym plebsem :-)))

    Ja Ci dam plebs:-)) Poniewaz mój poprzedni post trafił juz na
    pl.rec.humor.najlepsze ( i to poniekad dzieku Tobie, Eminencjo) mam prawo
    tytulowac się...

    ...HaNkA StAńCzYk :-))

  • 12. Data: 2002-10-04 15:45:41
    Od: s...@i...pl (Sebastian D-D)

    Nie. 45% wystarcza mi zupełnie :-) Rozgrzewa i wogóle :-)

    No jesli o to chodzi, to nawet 40% juz niezle rozgrzewa :)

    Britney Spears kiepska w lozku? >>> http://link.interia.pl/f1662

  • 13. Data: 2002-10-04 21:29:49
    Od: w...@p...onet.pl

    > No więc właśnie. Jeśli woda z kranu daje włożyć rękę pod kran i
    > trzymać bez bólu, to po wlaniu do wanny kąpiel jest średniawa...
    > Również ciężko domyć tłuste naczynia.
    >
    > Na majątku rodzinnym miałem wodę z własnego podgrzewania i tam
    > problemów nie było...

    Nie ma problemu z dostawcą wody ciepłej!? możesz się zawsze dogadać i założyć
    pomiar energi ( w postaci ciepłej wody) kupowanej od nich tyle, że będzie Cie
    to kosztowało ten majątek. Ale uwaga nie zakładaj sobie tzw. licznika na ciepłą
    wodę bo on liczy tylko przepływ wody ( za to kosztuje tyle ile zwykły
    wodomierz ) ale poważniejszy pomiar energii cieplnej. Jednak jak policzysz
    koszty, to możesz również dojść do wniosku, że jednak warto założyć
    wodomież na ciepłą wodę i z niej nie korzystać, a dodatkowo na zimnej założyć
    niedrogie ogrzewacze wody przepływowej na prąd i mieć to wszystko gdzieś.

  • 14. Data: 2002-10-24 10:10:38
    Od: "milano" <k...@o...pl>

    > Nie. 45% wystarcza mi zupełnie :-) Rozgrzewa i wogóle :-)
    >
    > No jesli o to chodzi, to nawet 40% juz niezle rozgrzewa :)

    No smieszne to wszytko jest do puki nie staniemy przy kasie :/
    Dlatego jednak wole grzac samemu wode, gazem albo pradem, zagrzeje ile chce
    i za to zaplace. a tak placicie za to ze ogrzany macie trawnik piwnice i
    cale piony a kapiecie sie w zimnej wodzie :(
    krzysztof