    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Date: Wed, 7 Mar 2012 22:04:15 +0100
    From: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>
    Subject: Re: Ciekawy tok rozumowania

    On Wed, 7 Mar 2012, Bydlę wrote:

    > On 2012-03-07 13:48:13 +0000, Jacek <n...@g...com> said:
    >
    >> http://wiadomosci.gazeta.pl/wiadomosci/1,114871,1128
    4222,Policjant_mial_inne_nazwisko_w_dowodzie__a_inne
    _w___.html

    > "Art. 270. § 1. Kto, w celu użycia za autentyczny, podrabia lub przerabia
    > dokument lub takiego dokumentu jako autentycznego używa, podlega grzywnie,
    > karze ograniczenia wolności albo pozbawienia wolności od 3 miesięcy do lat
    > 5."

    A możesz nas oswiecić którego dokumentu ma dotyczyć rzeczony zarzut?
    Dowodu jego żony, że nieoryginalny?
    Przecież zarówno jego dowód (ten zaginiony), dowód jego żony jak
    i legitymacja sa *legalne*, autentyczne, tylko dane w jednym z tych
    dokumentów sa przekręcone.

    > Przymusu nie ma.

    Ale ja też chciałbym wiedzieć *jak* wpasć na *taki* koncept :)
    271, 272, 273 - owszem, ale przecież *on* *żadnego* *dokumentu*
    nie podrabiał!
    IMVHO najbardziej pasuje 272KK (podanie fałszywych danych temu,
    kto wystawiał legitymację).

    pzdr, Gotfryd