    From: B0L0 <b...@i...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Ciekawy przypadek dla miłośników prawa cywilnego
    Date: Mon, 05 Feb 2007 22:00:13 +0100

    Tomasz Myrdin napisał(a):
    > Trafił mi się dość ciekawy przypadek. Jakiś czas temu Jan P. oszukał
    > skarb państwa na kilkaset tysięcy złotych. Tak samo zrobiła znajoma
    > Jana P. - Mariola W.

    jan i mariola powinni zalozyc spolke w rosji (chinach, korei, ...)
    spolka zaklada kolejna spolke np na cyprze.
    a) ojciec zmienia testament i przekazuje caly najatek na rzecz tejże
    cypryjskiej spolki
    lub b) cypryjska spolka zaklada firme w polsce
    b1) ojciec zmienia testament i zapisuje majatek nowopowstalej spolki
    lub b2) polska spolka zaklada fundacje
    c) ojciec zapisuje caly majatek fundacji

    ojciec umiera
    po uprawomocnieniu spadku fundacja sprzedaje wszystko, przelewa
    pieniadze na konto spolki cypryjskiej, mariola i jan mowią "asta
    lavista" i wyprowadzaja sie do mexyku (lub argentyny np)
    a) i zyja dlugo i szczesliwie (albo i nie)
    lub b) kupuja nowe dokumenty i wracaja do polski jako hose i esmeralda

    --
    pozdrawiam
    bolo