    From: bo <a...@a...edu.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Ciąża i ...
    Date: Thu, 06 Jan 2005 10:42:32 +0100

    Ola wrote:

    > No dobra....
    > A jeśli dziewczyna, podpisując umowę nie wiedziała, że jest w ciąży?
    > Z postu wynika, że zatrudniając się była w pierwszym miesiącu. Jeśli
    > zaszła w ciąże dokładnie 28 dni przed podpisaniem umowy? Nawet jeśli jej
    > się okres spóżniał to przyczyn mogło być wiele np: przeziębienie,
    > przemęczenie czy choćby stres związany z podjęciem nowej pracy a nie
    > odrazu ciąża. Zresztą przyjmijmy, że te 28 dni to sprawa "umowna" ,
    > wszystko zależy od organizmu. Rozumiem, że to są moje skrajne spekulacje
> [...]

    A chocby i wiedziala...

    Cala "choroba tego systemu" wynuika stad, ze naszekochanePanstwo
    naklada na pracodawce wyplacenie praktyzcnie jedej pensji
    kobiecie ciezarnej "za friko", bo jest praktycznie pewne,
    ze miesiac zwolnienia bedzie miala.

    A przeceiz odprowadza "zus".

    Wiele osob cale zycieprzepracuje i ANI GROSZA se swej
    skladki zdrowotnej od ZUS-u nie dostanie,
    bo opracodawcy zaplaca "ze swoich",
    czyli wypracowanyc przezpracownikow..

    Wiec pracodawca musi jakos gromadzic te wypracowane przez pracownikow
    pieniadze m innymi dla tych w ciazy..

    No to probuje sie bronic...

    Boguslaw