    From: Paszczak <s...@h...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Ciąża i ...
    Date: Thu, 30 Dec 2004 00:06:14 +0000 (UTC)

    Adiola <a...@g...pl> wrote:
    > A gdzie jest napisane, ze umowa, by sprawdzic czy ktos nadaje sie do pracy,
    > musi byc umowa o prace ??, IMO, na poczatek wystarczy umowa zlecenie lub o
    > dzielo.

    Oj, może i może być umowa o 'dzieło posprzątania biura', ale nie lubię
    takich kombinacji (o ile nie są naprawdę nieuniknione).

    > A jesli sie pracownica nadaje i jak sam twierdzisz, ze w sumie to
    > nie taka znowu wielka tragedia jesli juz zajdzie ( badz jest juz w tej
    > nieszczesnej ciazy), to moim zdaniem nie ma znaczenia kiedy to sie stanie.

    Jeśli się nadaje to OK, jak pisałem - da się przełknąć. Bolał mnie przypadek,
    kiedy się _nie_ _nadaje_.

    > I powiedz mi prosze, jakie gwarancje niezajscia w ciaze chcialbys od kobiety
    > uzyskac, skoro nie ma 100% zabezpieczenia, oprocz szklanki wody naturalnie
    > ;-)) ??

    Nie chodzi mi o gwarancję, tylko o to, jak sprawdzić nowego pracownika nie
    wiążąc się z nim na rok do przodu. Ale już EOT - sam sobie doczytałem jak
    (tj. 2 umowy na miesiąc każda).

    P.