  • 1. Data: 2004-06-27 22:15:37
    Temat: Ciąża a praca.
    Od: "katarzis" <k...@w...pl>

    Witajcie:-)

    Pracuję na 3/4 etatu w zastępstwie za jedną panią, która jest na L4 od
    lutego. Jestem w ciąży. Pracuję jako wychowawca z dziećmi. Czy mam obowiązek
    poinformowania pracodawcę o fakcie? Czy mogę sama odejść z pracy i z ilu
    dniowym wypowiedzeniem i jakie są tego ewentualne konsekwencje? I czy przy
    wypowiedzeniu musze podawać przyczynę? Jeśli już dam wypowiedzenie to czy
    pracodawca może odmówić opini na piśmie o pracowniku w trakcie jego pracy? Z
    góry dziękuję za wszelkie sugestie:-)

    Kasia

  • 2. Data: 2004-06-28 08:47:21
    Temat: Re: Ciąża a praca.
    Od: "Przemyslaw Rokicki" <b...@l...myslnik.office.wycinamy.com>

> [...]
    > pracodawca może odmówić opini na piśmie o pracowniku w trakcie jego pracy?

    Nie wiem jak to wyglada od strony prawa, ale mysle ze wypadaloby.
    Zeby przynajmniej mial czas by kogos znalezc.

    P.