eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoCiąg dalszy wątki "Najechałem samochodem na wystający słupek" › Re: Ciąg dalszy wątki "Najechałem samochodem na wystający słupek"
  • Data: 2004-02-13 16:55:08
    Temat: Re: Ciąg dalszy wątki "Najechałem samochodem na wystający słupek"
    Od: "Chmielu" <j...@A...pccom.info> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Leszek" <l...@b...fm> napisał w wiadomości
    news:c0isoc$l09$1@topaz.icpnet.pl...
    wiadomości

    > Podstawę prawną proszę.

    No własnie Leszku..
    Ty też zacznij się do wpowyższego stosować i podpieraj się podawawami
    prawnymi, po prostu cytując je...

    > Spełnia taką rolę jaką określi administrator terenu. A napisał jasno że
    "tam
    > się nie jeździ" i kropka.

    Nie prawda...
    Zwykły bełkot, celem ochrony własnych interesów...
    A co powiesz na to, że przedmiotowy słupek właśnie usunięto...(to jak
    przyznanie się do winy...)?
    --
    Jarosław Chmielewski [alias: Chmielu]
    [Nie "masz" Novell-a, tylko NetWare...