  • 21. Data: 2004-04-26 16:29:16
    Temat: Re: Chrzest..
    Od: Drwal <w...@s...com>

    szerszen 26 kwietnia 2004, 18:18:26, szrajbnął:
    > potakiego zeby zaden kretyn nie wmawial ze w polsce jest 95% (czy ile tam
    > podaja) katolikow, bo tak sie sklada ze podaja wlasnie liczbe ochrzczonych

    > wiec zeby wykreslic siebie lub swoje dziecko z tej trzody, [...]
    ^^^^^^^

    A to chyba pod jakis paragraf mozna luzikiem podciagnac...
    --
    Drwal GG:2006587 [ROT13!]q...@b...cy
    zdjecie.moje.prv.pl /\ drwal.ws.prv.pl

  • 22. Data: 2004-04-26 17:13:45
    Od: "szerszen" <s...@t...pl>

    Użytkownik "Drwal" <w...@s...com> napisał w wiadomości

    > A to chyba pod jakis paragraf mozna luzikiem podciagnac...

    tia? :)

    ciekaw jestm pod jaki :D

    --
    pozdrawiam
    szerszen

  • 23. Data: 2004-04-26 17:44:04
    Od: Drwal <w...@s...com>

    szerszen 26 kwietnia 2004, 19:13:45, szrajbnął:

    Pod jakis o obrazaniu...

  • 24. Data: 2004-04-26 18:16:12
    Od: "miab" <m...@f...pl>

    Drwal <w...@s...com> wrote:
    > szerszen 26 kwietnia 2004, 19:13:45, szrajbnął:

    > Pod jakis o obrazaniu...

    Masz na mysli może ten werset?:
    <cy>
    32 Nie bój się, mała trzódko, gdyż spodobało się Ojcu waszemu dać wam
    królestwo.
    </cy>

    miab

  • 25. Data: 2004-04-26 18:33:53
    Od: "szerszen" <s...@t...pl>

    Użytkownik "miab" <m...@f...pl> napisał w wiadomości
    > Masz na mysli może ten werset?:
    > <cy>
    > 32 Nie bój się, mała trzódko, gdyż spodobało się Ojcu waszemu dać wam
    > królestwo.
    > </cy>

    dokladnie :) niezle sie usmialem

  • 26. Data: 2004-04-26 20:24:41
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    > w swietle duchowym nic nie wynika :), ale dziecko zostanie wykreslone ze
    > statystyk koscielnych

    Te statystyki, to w ogóle pic na wodę, więc moim zdaniem nie warto o to
    walczyć. Kościół Katolicki w Polsce przyjmuje, że każdy kto wyraźnie nie
    należy do innego kościoła jest wiernym ich kościoła. I stąd te procenty.
    Nikt myślący w te statystyki nie wierzy chyba.

  • 27. Data: 2004-04-26 20:26:45
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    > Pod jakis o obrazaniu...

    Eee! Nie przesadzajmy.

  • 28. Data: 2004-04-26 20:28:50
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    > sa procedury, tylko trzeba za tym polazic, juz raz pisalem google i
    > wertowac alt.pl.popieram.ateizm tam czlowiek opisywal cala droge jaka
    > przeszedl zeby sie wykreslic z listy katolikow, czyli "uniewaznic"
    chrzest

    Boję się, że wykreślenie się z listy katolików (moim zdaniem możliwe) ma
    wątły związek z unieważnieniem chrztu.

  • 29. Data: 2004-04-26 21:40:59
    Od: Tristan Alder <s...@p...onet.pl>

    W odpowiedzi na pismo z dnia pon 26. kwietnia 2004 18:18 opublikowane na
    pl.soc.prawo podpisane szerszen:

    A co Ci to przeszkadza?

    --
    Jego Zupełna Bladoszarość Tristan Alder
    (ZTJ: Przemysław Adam Śmiejek)

  • 30. Data: 2004-04-26 22:20:15
    Od: "Kafesita" <k...@a...net>

    > Słonko, po jakiego grzyba?

    Witam,

    Po tego grzyba, że chcę aby mój pierworodny miał wybór tak jak ja miałam.
    Chrzest może przyjąc w każdym momencie swojego życia. Ja po prostu nie
    uznaję takiego narzucania przynależności do jakiejś religii. Tymbardziej
    śmieszy mnie posunięcie babci, że sama tak naprawdę nie jest katoliczką,
    gdyż nam ja prawie 6 lat i ani razu nie była w kościele ani nawet w domu
    się nie modliła. Nie mówię już o ekstramalnej sytuacji kiedy mój synek
    prawie umierał na moich rękach.

    Pozdr.
    Kafesita