  • Data: 2004-04-26 22:41:06
    Temat: Re: Chrzest..
    Od: "Kafesita" <k...@a...net> szukaj wiadomości tego autora

    news:c6hcpd$imn$6@news.onet.pl...
    Dla osoby niewierzącej chrzest nie powinien mieć znaczenia.

    Dla mnie w sumie nie ma znaczenia :-)

    > Skoro dla babci było to takie ważne, to nie widzę powodu, by robić z tego
    > tragedię,

    A ja widzę: babcia jest despotką i zawsze musi być tak jak ona chce! To ja
    jestem matką tego małego a nie ona. Czuję się obrażona jej postępowaniem.
    Jakbym nie miała prawa głosu w sprawach wychowania mojego własnego dziecka!

    choć babcia bardzo nierozważnie uczyniła moim zdaniem. w ten
    > sposób na pewno nie spowoduje, że dzieci zaczął jej ufać, a wnuki zostaną
    > żarliwymi katolikami.

    Tu się zgodzę. Babcia przecież sama nie będąc do końca katoliczką w pełnym
    tego słowa znaczeniu, raczej nie będzie zabierała wnuka codziennie na domowe
    lekcje religii ;-) To by była już totalna bzdura.

    Pozdr.
    Kafesita