eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoCenzura poczty w pracy › Re: Cenzura poczty w pracy
  • Data: 2002-06-07 20:38:42
    Temat: Re: Cenzura poczty w pracy
    Od: "JarekT" <t...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    >Czy pracodawca ma prawo do kontrolowania przychodzącej
    > do firmy prywatnej poczty internetowej jeżeli:
    [ciach]

    Ja to widzę tak:
    Łacze jest jego, sprzęt przeznaczony DO PRACY - jego, plik zawierający
    e-mail po odebraniu przez Ciebie W CZASIE PRACY znajduje się na jego
    sprzęcie - uważasz, że ktoś nie może przeglądać zawartości własnego dysku?
    Tak IMO wyglądają suche fakty.
    Możesz (możecie) zastosować trzy rozwiązania:
    1. Jasno dogadać sprawę z szefem (chyba, że to głupek i rozmowa nie ma
    sensu)
    2. Zostawić jak jest, zastosować klucze szyfrujące i podpisy elektroniczne
    (to rozwiązanie wcale nie wyklucza pierwszego)
    3. Prywatną pocztę załatwiać w domu, u znajomych (no, to do czasu ;)) lub w
    kafejce.

    Pozdrawiam
    --
    Jarek t...@t...pl


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1