  • Data: 2002-06-08 16:17:35
    Temat: Re: Cenzura poczty w pracy
    Od: "JarekT" <t...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam

    >Przerażasz mnie, właśnie mi uświadimiłeś że provider u którego
    >wykupiłem był komercyjne konto (a to tylko usługa przezcież) ma PEŁNE
    >PRAWO czytania moich maili. Straszne.

    Nie bój się tak ;))
    Ty od niego wykupiłeś usługę - czyli on służy Tobie (co prawda za pieniądze,
    ale to ma miejsce nawet w wiekszości małżeństw) - zatem jego serwery itp.
    mają służyć Tobie.
    W pracy serwery itp. pracodawcy zostają udostępnione pracownikom do
    wykonywania pracy - czujesz już różnicę?
    No, to pozdrowka i bez paniki ;))

    --
    Jarek t...@t...pl