  • Data: 2002-06-07 22:12:52
    Temat: Re: ......... Cenzura poczty w pracy
    Od: Jacek <g...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    nie rob z siebie durnia
    wyjmujesz ze skrzynki cudza poczte, nieprzeznaczona dla ciebie,
    skladujesz ja, nie powiadamiasz poczty, listonosza
    i twierdzisz ze nie popelniasz przestepstwa ?
    Dodatkowo wiesz co jest w srodku (domyslasz sie/otwierasz ? )

    I to trwa pewnie dluzej i uwazasz ze to jest ok ?

    Przeciez jest to dokladnie przechwytywanie informacji, ktora nie jest
    dla ciebie przeznaczona.

    rafal wrote:

    > czy TY w ogóle myślisz???

    w odroznieniu od ciebie zawsze

    > to nie jest w moim interesie aby się interesować tym, że ktoś nie otrzymał
    > poczty bo listonosz nie sprawdził czy taka osoba miszka pod moim adresem
    > za dopilnowywanie tego dostaje pieniądze poczta...........

    w twoim interesie jest niewprowadzanie banku, poczty, listonosza
    w blad, ze adresat odbiera poczte pod tym adresem, gdy faktycznie jego
    adres jest nieznany.

    > ps. leć na pocztę może Cię wysłuchają................................

    nie wiedzialem, ze istnieja jeszcze tacy ludzie, ktorzy nie szanuja
    korespodencji osoby trzeciej

    Jacek
    --
    True Shape Self(EGO) Nesting Technology world-wide.
    Inquiries should be e-mailed to: g...@p...onet.pl