eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoCenzura poczty w pracy › Re: Cenzura poczty w pracy
  • Data: 2002-06-07 13:07:26
    Temat: Re: Cenzura poczty w pracy
    Od: "tdew" <t...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    > Pracodawca ma prawo do kontrolowania prywatnej poczty
    > przychodzącej do firmy ponieważ poczta ta jest "nielegalna".
    > A jest "Nielegalna" mimo iż:
    > pracodawca nie uprzedził pracowników (ustnie - dokument - przepis -
    > zobowiązanie itp.),
    > że nie można mieć w firmie prywatnych kont i nie poinformował ich o
    > kontroli poczty.
    > Mimo, że taki wew. przepis formalnie nie istnieje pracodawca postępuje
    > zgodnie z prawem.
    troche namieszales, odpowiem w kwestii poczty elektronicznej bo chyba
    glownie o to chodzi - pracodawca ma prawo do pelnej kontroli firmowej poczty
    elektronicznej. Kontrola kont prywatnych zalozonych na serwerach typu onet
    czy wp przy dostepie przez https zakrawa na informatyczna sf. Jesli
    odbieracie ja korzystajac z outlooka, to sprawa nie jest IMO jednoznaczna -
    z jednej strony na pewno lamiecie regulamin korzystajac z lacza niezgodnie z
    przeznaczeniem (chyba ze pracodawca wam na to zezwolil) a z drugiej nie ma
    on prawa do wgladu w takowe maile (nawet jesli technicznie bylby to w stanie
    zrobic, w co zreszte watpie).

    Pzdr


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1