    From: Kviat <k...@n...dla.spamu.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Cenzorzy z Facebooka przegrali przed sądem RP3
    Date: Thu, 14 Mar 2024 16:48:16 +0100

    > Problem tu jest taki, że fb pozwolił założyć konto i działać w ramach
    > umowy. Zerwał tą umowę jednostronnie bez odszkodowania.

    Zapłacili za założenie tego konta?

    > Tu nie chodzi o
    > to, że ktoś komuś może odmówić, chodzi o to, że ktoś zerwał zawartą
    > umowę. Niedotrzymywanie umów jest chyba niekoniecznie zgodne z prawem.

    Nie wiem co oni tam na tym swoim profilu zamieszczali, ale się wypowiem.
    Czy zamieszczanie treści niezgodnych z regulaminem jest niedotrzymaniem
    umowy? Czy takie postępowanie nie jest zerwaniem zawartej umowy?

    Fajny sposób na zarobek. Stworzyć setki kont. Porejestrować się na
    jakichś publicznie dostępnych _DARMOWYCH_ forach/serwisach
    społecznościowych, zacząć pisać głupoty o chipach w szczepionkach, 5G,
    chemtrailsach, reptilianach i płaskiej Ziemi, a w razie bana wystąpić o
    odszkodowanie za bana...

    > Jeśli podpiszesz umowę na to, że będziesz wyświetlał na swojej stronie
    > reklamę,

    ...za wynagrodzeniem...

    > a jednak w pewnym momencie przestaniesz, choć umowa jeszcze nie
    > wygasła, to musisz zapłacić odszkodowanie....

    Czyli oni płacili fejsbukowi za wyświetlanie swoich treści na profilu
    fejsbuka? Fejsbuk przestał ich treści wyświetlać (choć wziął za to kasę)
    i dlatego należy im się odszkodowanie?

    A z innej strony, być może sąd irlandzki klepnie taki wyrok (choć nie
    wiem, czy musi, skoro jesteśmy członkiem UE), a być może nie.
    Po tym co pis odpierdolił z polskim sądownictwem, to chyba dużo łatwiej
    byłoby przeciągnąć sprawę podważając ważność takiego wyroku wnosząc np.
    o zbadanie niezawisłości tego sądu. Czy jakiś sędzia przypadkiem nie
    został nieprawidłowo powołany, przez nieprawidłowe instytucje... czy coś
    takiego.

    Pozdrawiam
    Piotr