  • 11. Data: 2004-02-23 22:43:03
    Temat: Re: Carrefour- co innego na cenie a co innego potem przy podpisaniu gwarancji...
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "SQLwysyn" <s...@w...pI> napisał w wiadomości
    news:c1ddr3$3032$1@mamut.aster.pl...

    > CENA jest wiążąca wg KC. Ale nie gwarancja. Zadzwonili ci, ale nie wiesz
    > którym kościele.

    Nie masz racji. Warunki gwarancji są częścią oferty. W tym wypadku oferta
    nie została zrealizowana i można swojej racji dochodzić nawet przed sądem.
    Podejrzewam, że jeśli tylko zdołamy udowodnić tam, ze faktycznie na półce
    była oferta gwarancji na dwa lata, to sprawę wygramy.

    Ale jeśli na końcu się okazało, że oferta jest błędna, to najprościej było
    odstąpić od zakupu. Podejrzewam, ze nikt by nie miał pretensji do nikogo.

  • 12. Data: 2004-02-24 00:16:06
    Od: "Michal Zurawski" <m...@a...waw.pl>

    Użytkownik "Piwek" <p...@g...pl> napisał w wiadomości
    > No ja sie nei znam, ale w Leclercu czekalem kilka dni...

    Zwracalem szafki do OBI po platnosci karta. Pani wziela moja karte i z
    terminala przelala kwote ktora uiscilem z powrotem na moje konto, co
    uwidocznione bylo pozniej w zestawieniu na koncie. Czyli jak sie chce to
    mozna.

    Pozdrawiam
    Michal Zurawski

  • 13. Data: 2004-02-24 11:40:27
    Od: bosz <b...@u...agh.edu.pl>

    kam wrote:

    > Nie uważasz, że sklep złożył określona ofertę?
    >
    > KG

    Zachcialo sie Wam "szrota" z marketu - to macie..

    Boguslaw

  • 14. Data: 2004-02-24 16:42:04
    Od: "pestifer" <p...@C...fm>

    Użytkownik "Piwek" <p...@g...pl> napisał w wiadomości
    > No ja sie nei znam, ale w Leclercu czekalem kilka dni...

    no wlasnie, nie znam sie wiec nie wyrazam sadow
    tak samo jak sie sciaga z karty tak sie dokonuje wplaty na karte
    a jak cie ktos probuje ruchac to juz inna sprawa

  • 15. Data: 2004-02-28 23:20:52
    Od: WAM <n...@n...nopl.pl>

    On Tue, 24 Feb 2004 12:40:27 +0100, bosz <b...@u...agh.edu.pl> wrote:

    >Zachcialo sie Wam "szrota" z marketu - to macie..
    Otoz to, kto to widzial aby "doradzac" znajomemu kupowanie kompa w
    markecie. Chyba ze znajomemu zle zyczyl :)

    WAM
    --
    nad morze? www.nadmorze.pl