    From: "J.F." <j...@p...onet.pl>
    Subject: Re: COVID podejrzany o zakażenie traktowany jak zakażony
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    <5fe065b9$0$503$65785112@news.neostrada.pl>
    <7...@g...com>
    <5fe08d78$0$527$65785112@news.neostrada.pl>
    <b...@g...com>
    <5fe0a109$0$528$65785112@news.neostrada.pl>
    <6...@g...com>
    <X...@1...0.0.1>
    <8...@g...com>
    <1i4uw13mz2cst.j1bslfc770m6$.dlg@40tude.net>
    <a...@g...com>
    Date: Fri, 8 Jan 2021 12:55:18 +0100

    Dnia Fri, 8 Jan 2021 00:47:46 -0800 (PST), Przemek Jedrzejczak
    napisał(a):
    > --No chyba, ze proponujesz testowac szczepionke na staruszkach :-)
    >
    > Merkel mowila w TV ze szczepionka jest bezpieczna i ja jej wierze :-)
    >
    > --A tymczasem ... ponoc ta nowa odmiana wirusa z Anglii atakuje tez mlodych.
    > i dobrze ... 95% przechodzi koronawirusa bezobjawowo

    pokazalosie juz dementi w tej sprawie, czyli ... czeski film :-)

    > Koronawirus zmutował w sposób, który pomógł mu w szybkim
    > rozprzestrzenianiu się na całym świecie - przyznają naukowcy.

    Nie wiem jak z tym swiatem, ale niektore kraje pokazuja bardzo wysoka
    druga fale zachorowan .. ale niewysoka ilosc zgonow.

    No i jak chcesz tych staruszkow izolowac - personel tez zamknac ?

    > Jest
    > też druga - optymistyczna - strona medalu. Mutacja spowodowała
    > zmianę, dzięki której SARS-CoV-2 jest bardziej podatny na
    > szczepionki.

    To jakas oficjalna wiadomosc? Bo troche malo czasu bylo na badania.

    No i ... chodzi o te obecne szczepionki, opracowane na stara wersje,
    czy tak ogolnie "na szczepionki", te co dopiero beda opracowane i
    zatwierdzone ... za rok :-)

    > --I przestaniesz byc taki zasadniczy :-)
    >
    > na 99% przeszedlem koronawirusa w zeszlym roku i jesli sfinansujesz test na
    antyciala jestem gotow to udowodnic :-)

    Az tak mnie Twoje zdrowie nie interesuje :-P

    Miales utrate wechu/smaku? to ponoc silne wskazanie.
    Domownicy sie zarazili ?

    J.