  • 31. Data: 2008-01-31 08:54:40
    Temat: Re: CHODZIŁ Z NOŻEM KUCHENNYM PO ULICY - CO ROBIĆ???
    Od: Rafał <r...@n...pl>

    Mr Internet pisze:
    > pewniew nacpany albo napity biega po osiedlu z nozem w rece.

    Pewnie złodziej, zboczeniec i owcofil.......
    Jasne....

    Rafał

    ps. nie biega tylko chodzi

  • 32. Data: 2008-01-31 11:01:54
    Od: "jerzy" <j...@o...pl>

    Użytkownik "Heming" <h...@w...gazeta.pl> napisał w wiadomości

    > Użytkownik "PlaMa" <m...@w...pl> napisał w wiadomości

    > Nie, na bejzbola trzeba miec pozwolenie, bo zgodnie z ustawa o broni i
    > amuncji, jest uznawany za bron, natomiast na metrowy noz, miecz, topór
    etc.
    > pozwolenia nie trzeba, bo bronia nie sa. Ot, logika i "racjonalnosc"
    > polskiego ustawodawcy. :>

    I tyle wysiłku włożyli wcześnejsi interlokutorzy by jeden doznał iluminacji
    i racjonalnie wyłożył sprawe - co za wrodzone zdolności do interpretacji -
    J.polski jest jedna za bogaty. Otóż to nóż nawet noszony w sposób wyzywajacy
    /odkryty / - nie jest bronią i nie stanowi zagrożenia --- /KOMUNO ... WRÓĆ
    ! /

  • 33. Data: 2008-01-31 11:37:44
    Od: KRZYZAK <k...@g...com>

    On 30 Sty, 17:00, Sebcio <s...@n...com> wrote:

    > Napisałeś "chodzacego wyzywajaco z nozem kuchennych w dlonii" - na czym
    > polegało wyzywające chodzenie ?

    Na chodzeniu z nozem kuchennym w dloni. Wystarczy.

  • 34. Data: 2008-01-31 12:40:39
    Od: Seryozha <S...@o...onet.eu>

    Andrzej Lawa wrote:
    > A chodzenie z
    > mieczem (nie zamaskowanym jako np. parasol albo laska) nie jest zakazane
    > i nie wymaga żadnego szczególnego zezwolenia.

    o, dzięki za info!
    Czy może mi ktoś polecić dobry sklep z mieczami?
    Najlepiej SAMURAJSKIMI!

    --
    Seryozha

  • 35. Data: 2008-01-31 12:45:45
    Od: Seryozha <S...@o...onet.eu>

    HaNkA ReDhUnTeR wrote:
    > Ba, mozna komus
    > zrobic krzywde golymi rekami wiec w sumie moze trzeba by zabronic w ogole
    > chodzenia wyzywajacego?

    Lipne naciąganie! Już ludzie potrafią oszacować PROPORCJE rzeczy...
    Sędziowie się jeszcze tego nie nauczyli? Czy też DEGENERUJĄ intelektualnie
    od tej ich bezkarności?

    --
    Seryozha

  • 36. Data: 2008-01-31 15:36:27
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    KRZYZAK pisze:

    > Na chodzeniu z nozem kuchennym w dloni. Wystarczy.

    ROTFL

    Ty oczywiście masz służbę do noszenia wszystkiego i dzięki temu nigdy
    niczego 'wyzywająco' w rękach nie nosisz ;->

  • 37. Data: 2008-01-31 16:52:58
    Od: "Heming" <h...@w...gazeta.pl>

    Użytkownik "Mr Internet" <a...@a...pl> napisał w wiadomości

    > heh, daj linka :)

    Poszukaj w googlach. Ustawa o broni i amunicji.

  • 38. Data: 2008-01-31 16:53:38
    Od: "Heming" <h...@w...gazeta.pl>

    Użytkownik "jerzy" <j...@o...pl> napisał w wiadomości

    [cut]

    A poza tym wszyscy zdrowi? :>

  • 39. Data: 2008-01-31 22:19:11
    Od: Jacek Krzyzanowski <k...@o...pl>

    Dnia Thu, 31 Jan 2008 16:36:27 +0100, Andrzej Lawa napisał(a):

    > Ty oczywiście masz służbę do noszenia wszystkiego i dzięki temu nigdy
    > niczego 'wyzywająco' w rękach nie nosisz ;->

    Wymien ilu ludzi chodzacych z nozem po ulicy widziales na raz?

    --
    KRZYZAK

  • 40. Data: 2008-01-31 23:54:18
    Od: mvoicem <m...@g...com>

    Jacek Krzyzanowski wrote:

    > Wymien ilu ludzi chodzacych z nozem po ulicy widziales na raz?

    Ostatnio widziałem kilku ludzi z siekierami w dłoniach. Na mur beton musiało
    się skończyć jakąś większą masakrą. Tyle że jakoś w gazetach nic nie
    pisali. Pewnie spisek :)

    p. m.