    From: "ra9om1ak" <r...@g...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: CEPiK - ten sam samochod a dwa numery rejestracyjne.
    Date: Mon, 5 May 2008 12:07:23 +0200

    Uzytkownik "nadir" <h...@o...gov> napisal w wiadomosci
    news:fvmk26$a4n$1@atlantis.news.neostrada.pl...
    > Jak to mozliwe, ze na dzien dzisiejszy w bazie CEPiK ten sam samochod ma
    > dwa numery rejestracyjne i dwoch wlascicieli? Czy moze takich bledow jest
    > wiecej i nie ma sie czym przejmowac?
    > Mam otoz problem z jednym takim samochodem i musze pare spraw powyjasniac,
    > a nie wiem od czego zaczac.

    A to w ogole ten CEPiK to jest, nie ma go, czy co ;] Kase na niego rzna od
    paru lat. Ewidencja kierowcow to jest dziura na skale dziury ozonowej :DD
    Wiele urzedow nie ma zmigrowanych rekordow osob ze starymi uprawnieniami
    ("papierowe" prawa jazdy, nie kazdy sobie wymienil), nie ma tez dostepu do
    ewidencji zgonow, wiec jest wiele "martwych" rekordow. Nie ma urzad, nie ma
    CEPiK, a ma np. Komenda Wojewodzka, ciekawe co ? :DDD O czy mowa, jaki CEPiK
    to jest dno i jeden wielki balagan :DD

    Jezeli chodzi o takie duble, to pewnie. Zerknij w google i poczytasz wiele
    zabawnych historii na ten temat. Mandaty dla osob z innych wojewodztw,
    mandaty dla osob, ktore nie maja wcale samochodow, etc. ;]

    Pani Ministrze, ile jeszcze trzeba naklepac tych zlotowek od kazdego
    wydanego dowodu rej., czasowki, tablicy, czy zrobionego przegladu, zeby ten
    gniot zaczal dzialac ? ;DDD

    --
    ra9om1ak
    radomiak[MALPA]gazeta.pl