  • Data: 2006-06-29 08:08:21
    Temat: Re: CB radio w aucie
    Od: "Henry" <r...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Telefonu. Dlatego zapytałem. Nie dotyczy CB, walkie-talkie.

    CB radio nie jest urządzeniem "do usznym". Posiada wbudowany głośnik
    (podpada pod głośnomówiący) oraz posiada wyjście na głośnik zewnętrzny -
    jest więc wyłączona kwestia trzymania czegokolwiek przy głowie. Pozostaje
    kwestia trzynmania gruchy - ale jest takie coś jak VOX - i koniec rozważań -
    mamy CB głośnomówiące i hands free. Poza tym CB zostało stworzone z myślą o
    korzystaniu mobilnym m.i. w samochodach, więc jak może być zabronione?
    Rafał Hejnik