  • Data: 2007-07-12 06:55:57
    Temat: Re: Być może zlikwidują abonament RTV
    Od: Wrak Tristana <n...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W odpowiedzi na pismo z środa, 11 lipca 2007 18:35
    (autor Jotte
    publikowane na pl.soc.prawo,
    wasz znak: <f730st$rif$1@news.dialog.net.pl>):

    > PR1 to dziadostwo, możesz sobie w jezioranach posłuchać (czy tam
    > matysiaków), albo teraz lato z radiem.
    > Niemniej jest PR2, RMF Classic, ale one to dla wąskiej grupy odbiorców.

    Gdzie jest? Na skali radia? Może gdzieś w Sieci, bo w powietrzu to nie lata.
    Poza tym, muzyka klasyczna, a chyba tym zajmuje się PR2, nie jest tym o czym
    mówimy.

    > Nieprawda, nie aż tak tragicznie. Jest TOKFM

    Ale TOKFM to bełkotniki polityczne. A ja mówię o audycjach rozwojowych.
    Polityki to jest pełno wszędzie. W Trójce w latach 90 o 21 były audycje
    różne tematycznie każdego dnia inne. Potem koło północy też były różne.
    Siedziałem nieraz do 2 w nocy i słuchałem. Były np. o książkach. Radio to
    nie tylko muzyka i polityka. A niestety takim się stało. Ja rozumiem, że są
    tacy, co lubią... OK. Ale nie wystarczy im jedno? Musieli zagarnąć wszelkie
    możliwe rozgłośnie?

    > są rteż rozgłośnie regionalne (różnią się, wiem

    No wiem, ja słucham właśnie Radia Piekary, bo lubię taką muzykę. Ale to nie
    zmienia faktu, że niestety mało jest treści coś wnoszących.

    > bo sporo jeżdżę).
    > A czasem trzeba też posłuchać muzyki do jazdy (RMF, Radio Z, Aplauz, RAM

    No i nikt nie broni, ale czemu wszystkie? Poza tym, muzyki se można z
    MC/CD/mp3 zapodać takiej, jaką się lubi.

    --
    Wrak Tristana
    * Forum WO: http://forum.alrauna.org/

    napisz tu: i...@k...com.pl, h...@k...com.pl,